Nej tak til Telia og Telecare.

Nej tak til Telia og Telecare 2.

Igår skrev jeg et indlæg om min oplevelse hos Telia og Telecare. Indlægget finder du ved at klikke HER.
Idag efter skole gik jeg ind i Fona for at købe en ny telefon, eftersom Telia ikke havde flere låne-telefoner hjemme (det er ikke fordi jeg synes at jeg har råd til det, men fordi jeg føler mig nødsaget til det). Jeg snakkede lidt med ekspedienten i Fona og forklarede ham min oplevelse hos Telia og Telecare. Han forklarede mig at det max må tage dem 3 uger at reparerer min telefon, ellers skal de mere eller mindre give mig en helt ny telefon. På onsdag er der gået 3 uger, og har jeg ikke hørt fra dem, kontakter jeg forbrugerrådsstyrelsen. Så håber jeg på at de kan hjælpe mig. Det kan ikke være rigtigt at man køber en Iphone til næsten 5000 kroner og efter 3 måneder er batteriet gået i stykker. Det kan heller ikke været rigtigt at man ikke får noget information når man indleverer den. Jeg fik at vide, jeg ville blive kontaktet via email, henvender mig 2 uger efter i butikken og får at vide at jeg er blevet kontaktet via sms. Det er flot, når de ikke havde flere lånetelefoner, og min egen er i hænderne på Telecare. Jeg har købt telefonen på afbetaling, så lige nu står jeg faktisk og skyller pengene direkte ud i lokummet. Der skal virkelig meget til fra Telias side, hvis de skal beholde mig som kunde. Hold da op, hvor er jeg træt af deres dårlige service.

Skærmbillede 2013-11-06 kl_Fotor_Collage_Fotor

Du kan også følge bloggen på BLOGLOVIN og FACEBOOK

Ingen kommentarer endnu

Der er endnu ingen kommentarer til indlægget. Hvis du synes indlægget er interessant, så vær den første til at kommentere på indlægget.

Skriv et svar

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

 

Næste indlæg

Nej tak til Telia og Telecare.