100 spørgsmål #1

Nej tak til Telia og Telecare 3.

Igår sendte jeg mit IMEI nummer til Telia via mail. Det eneste svar jeg fik var at jeg skulle fjerne “Find my Iphone”, da jeg spørger hvorfor får jeg svaret: “Det er fordi Telecare ikke kan komme ind i telefonen når dette er slået til.” Hvilket jo er en lodret løgn, da “Find my Iphone” ikke blokerer for noget. Mit problem er ikke at jeg skal fjerne det, men at jeg ikke får at vide hvorfor? Mit problem er at jeg først får noget at vide når jeg selv kontakter Telia. Hvorfor må jeg ikke følge med i hvor MIN telefon er? Jeg forstår det ikke. Jeg er vred og indebrændt, over Telias dårlige service og ringe information. Jeg har lagt så mange penge i den butik, og oven i købet sidder jeg nu og betaler af på en telefon der ikke har virket fra den var ca. 2 mdr. gammel. Jeg betaler af på en telefon jeg ikke har set skyggen af i 3 uger. Kan det virkelig være rigtigt? Man har været en god kunde, og så er dette takken man får? Jeg er direkte rystet over det, og jeg føler ikke jeg bliver taget seriøst. Har været inde på www.forbrug.dk, for at tjekke reglerne ud omkring reparation af mobiler, og den video kan i måske også få glæde af:

 

 

Ingen kommentarer endnu

Der er endnu ingen kommentarer til indlægget. Hvis du synes indlægget er interessant, så vær den første til at kommentere på indlægget.

Skriv et svar

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

 

Næste indlæg

100 spørgsmål #1